۱۳۸۹ تیر ۹, چهارشنبه

دزدی الکترونیکی بلاگفا

 بلاگفا وبلاگ من را به فاصله چند ساعت از نقل مکانم به این وبلاگ پاک کرده، نام کاربری و کلمه عبورم را حذف، مطالبم را حذف و یک صفحه خالی جایگزین کرده است. این نامه را برای مدیریت بلاگفا ارسال کردم :

 ---------------

ادمین محترم سرویس دهنده وبلاگ فارسی بلاگفا
با سلام
2 ساعت نمی‌شود که من وبلاگم را به بلاگر انتقال داده ام و که می بینم نام کاربری و کلمه عبورم فاقد اعتبار شده، وبلاگم از بلاگفا حذف و یک صفحه خالی جایگزینش شده است .این کجای مرام و اخلاق است ؟ این آدرس اگر به نام من ثبت شده پس خود من می‌توانم حذفش کنم.
چه خوب که مطالبم را انتقال دادم و آنها از دزدی الکترونیکی شما در امان ماندند. فقط افسوس نظراتی را می‌خورم که  دوستان و خوانندگان این وبلاگ پای مطالبم به یادگار گذاشته‌اند. افسوس.
همین دلایل است که سرویس دیگری را انتخاب کردم که نامطمئن و مشکوک بوده‌اید همیشه و حالا که دستتان با حضرات بیشتر توی یک کاسه است بدتر. شاخه الکترونیکی گروه فشار را می‌گویم، دوستان جدیدتان را .
حرفی نیست، لاید این اصول را هم همانهایی که به شما دستور فیلترینگ صوری داده اند آموخته اند.

متاسفم همین
محمد واعظی

--------------
کنارگذر:
وبلاگ سرقت شدم ام هنوز در کش گوگل موجود است: اینجا

۳ نظر:

MHMD Moeini گفت...

وقیح اند خب ... واقعا تعجب برانگیزه ... این مساله را عمومی کن تا همه مثل تو به فکر باشند و با آمادگی خانه قبلی را به دزد بسپارند /// به بلاگ اسپات خوش آمدی عزیز

مسعود برجیان گفت...

محمد جان!
اگر به عملکرد بلاگفا در این یک‌ساله دقت کنی، این عملکردشان اصلاً متعجب‌ات نخواهد کرد برادر!
عیب از تو بوده که این‌قدر به این‌ها اعتماد کرده‌ای و تا این جا این‌قدر دست‌دست کرده‌ای برای انتقال وبلاگت.
خدا را شکر کن که دست‌کم مطالبت از دستت نرفته است.
حکایت بلایی که به سر تو آمده تقریباً حکایت اولین گفتگوی من و توست: آنجا که از تو "دلیل محکم" برای اسباب‌کشی از پرشین‌تولز به بلاگر می‌خواستم.

یک ایرانی گفت...

منم خیلی وقته از بلاگفا به وردپرس رفته ام. البته بدی هم ندیدم، دلیلم فقط امکانات کم و عدم پیشرفتش بود. البته این هم بگم که اگه بدی ندیدم دلیلش هم خود سانسوری بود که در وردپرس این مشکل هم حل شده.