۱۳۸۹ تیر ۱۰, پنجشنبه

چه کسی وبلاگم را دزدید ؟

هنوز به خانه نو نیامده، اسباب‌ها را نچیده و خستگی اسباب کشی در نکرده، دعوایمان شد، صاحب‌خانه قبلی‌مان دزد از آب درآمد و اگرکمی به خودم نمی‌جنبیدم همین فرش زیر پای نخ نما و زیرشلواری راه‌ راهم را می‌دزید.
به هر حال، کمی که عصبانیتم فروکش کرد پلیس بازی‌ام گل کرد، خواستم ببینم دزد کی و کجا آمده زندگی‌مان را دزیده و در رفته است. شمارنده وبلاگم مال "وبگذر" بود، ثبت کرده که جناب دزد ساعت 14:57 با یک مرورگر نامعلوم از سیستم عامل ویستا به وبلاگ من آمده، آی پی‌ اش را که پیگیری کردم نام سرویس دهنده‌اش این بود: TSTONLINE آدرسش هم این است: پلاک 207 خیابان ایرانشهر شمالی.
درست یک دقیقه بعد از این در ساعت 14:58 بازدید کننده دیگری از یک آی‌پی دیگر از طریق بلاگفا به وبلاگ وارد می‌شود و پس از آن تا ساعت 20:34 که خود من با استفاده از کش گوگل وبلاگ را باز کردم هیچ رکورد دیگری در شمارنده ثبت نشده است.

 TSTONLINE  ؟
نام شرکت تراشه سبز تهران است. شرکتی که چندی پیش برنده مزایده  VOIP شد، سیستم جدید ارتباط تلفنی این شرکت با خارج از کشور با عنوان تجاری "بیستاک" در ماههای اخیر حجم عمده‌ای از تبلیغات را در سطح شهر تهران و با استفاده از تبلیغات محیطی و صدا و سیما  به خود اختصاص داده است.

نکته:  ماهیت برنده مزایده مخابرات یادتان است؟

کنارگذر:
چه اتفاقی افتاده است؟

در همین رابطه:
راز سر به مهر، محمد معینی : مهم؛ برای آنها که قصد اسباب کشی از بلاگفا را دارند

۱۱ نظر:

سین دخت گفت...

خانه نو جادار تر است و دلباز تر
مبله هم می شود
حتما خیری درش بوده:)

فرزاد محمدی گفت...

دولت عمو محمود است و روزی یک دوجین از اینا شق القمرها! عادت کرده ایم! متعجب نشدم واقعا!
...
منزل نو مبارک! خیلی مبارک! حتی مبارک تر از خیلی مبارک.

Hel. گفت...

وااای چه پیگیری باحالی!
یاد سریالای پلیسی افتادم

هادی گفت...

سلام
آقا مبارکه!
من تبریک میگم بهت که بلاگفا و عمو محمود و ... دست به دست باعث این تنوع بزرگ شدند!

رضا گفت...

دزدی؟ اون هم تو این مملکت عدالت محور؟!!!
اشتباه نمیکنی؟
مگه امکان داره؟
عجیبه واقعا !!!
راستی شکه شدم یادم رفت تبریک بگم!!
مبارکه خونه نو!

مسعود برجیان گفت...

پای مطلب قبلی‌ات نظرم را نوشتم محمد جان!
فقط خواستم بگویم وبلاگ اصلی‌ات (دلتنگ دات آی‌آر) اصلا باز نمی‌شود. فکر کنم چون هنوز بر اساس سرویس اف.تی.پی است مشکل دارد.

عموفیروز گفت...

سلام.
من فکر کردم وبلاگت راخودت پاک کردی و از خدا که پنهان نیست از تو چه پنهان یکی دوتا از آن فحش های جاندار برایت فرستادم.
ولی تو را جان هر کس که دوست داری بک قالب جمع و جور هم برای من طراحی کن.
اگر خواستی طراحی کنی خبرمکن تا کمی درباره اش حرف بزنیم.
راستی خاه جدید مبارک.

Unknown گفت...

منزل جدید مبارک.

leila گفت...

salammmmmmmmm mobarakee asbab keshi kardin belakhare.................manam blogspot vakhammmmmmmmmm

امین گفت...

و نتیجه؟
بلاگفا چی جواب داد؟؟

هیچی؟ طبق معمول؟

شهرزاد گفت...

چیکار می کنی بابا تو؟ خوشم اومد واقعن
عکسات معرکه ان. رنگاشون منظورم هس.